czwartek, 13 grudnia 2012

Sposób na puszenie i przesuszenie czyli moja nowa maska do włosów L'Oreal Profesionnel Nature Masque Aux Huiles

I znów post poświęcony moim włosom i ich pielęgnacji. 
Już niedługo mam zamiar podzielić się z Wami moją włosową manią i zapuszczaniem ich. Brakuje mi jeszcze jakiś dziesięciu centymetrów do długości o jakiej marzę. A w miedzy czasie chcę przedstawić Wam maskę którą obecnie odżywiam moje cienkie wypadające kłaczki osłabione farbowaniem.

włosy, L'oreal, L'Oreal Profesionnel Nature Masque Aux Huiles, oliwa z oliwek, olejek z otrębów, olej ryżowy, maska do włosów, niesforne i puszące włosy, wygładzanie włosów, wizaz

Z maskami L'Oreala miałam już wcześniej do czynienia i byłam nimi zachwycona. Fakt maska której używałam wcześniej z kwasem mlekowym nie miała za dobrego naturalnego składu ale fantastycznie nawilżała moje włosy i sprawdzała się rewelacyjnie. Tak więc zapraszam osoby zainteresowane tą maską do posta sprzed kilku miesięcy [KLIK].

Maskę L'Oreal Profesionnel Nature Masque Aux Huiles kupiłam, ponieważ podobał mi się jej skład który nie jest aż tak mocno nafaszerowany chemią i zawiera naturalne olejki pielęgnujące. Ponadto przeznaczona jest do włosów niezdyscyplinowanych i wysuszonych takich jak moje puszące się kręcioły nadając efekt wygładzenia włosów. 
Tak więc zapraszam do głębszego zapoznania się z moją opinią na jej temat.

włosy, L'oreal, L'Oreal Profesionnel Nature Masque Aux Huiles, oliwa z oliwek, olejek z otrębów, olej ryżowy, maska do włosów, niesforne i puszące włosy, wygładzanie włosów, wizaz

Opis producenta: 
Seria Nature jest odpowiedzią na zapotrzebowanie klientów na ekologiczne i naturalne kosmetyki do włosów. Opakowanie stworzone zostało z plastiku pochodzącego w 100 % z recyklingu. Nie zawiera sztucznych barwników. Maska przeznaczona do włosów nieposłusznych i puszących się. Gęsta, kremowa
konsystencja dokładnie pokrywa włókno włosa, intensywnie je odżywiając i wygładzając. Zawiera oliwę z oliwek i olejek z otrębów, dzięki czemu włosy są pod kontrolą, miękkie i błyszczące. Zmysłowy korzenny zapach z nutą wanilii i jaśminu jest całkowicie naturalny. Maska jest pozbawiona sztucznych barwników.
Korzenny zapach z nutą wanilii i jaśminu, w 100% naturalny, rozpala i uwodzi zmysły.
Maskę polecamy stosować wraz z innymi produktami z serii Huiles.
 Sposób użycia:
 Wmasować równomiernie w umyte, osuszone włosy. Pozostawić na 5 minut. Dokładnie spłukać. Stosować do czasu uzyskania trwałych efektów odbudowy i uzyskania witalności.


włosy, L'oreal, L'Oreal Profesionnel Nature Masque Aux Huiles, oliwa z oliwek, olejek z otrębów, olej ryżowy, maska do włosów, niesforne i puszące włosy, wygładzanie włosów, wizaz

Pojemność:
500 ml

Cena:
od 75 do 100 zł w zależności od sklepu

Skład:

włosy, L'oreal, L'Oreal Profesionnel Nature Masque Aux Huiles, oliwa z oliwek, olejek z otrębów, olej ryżowy, maska do włosów, niesforne i puszące włosy, wygładzanie włosów, wizaz

Moja opinia:
Maska zamknięta jest w dużym plastikowym słoju o pojemności 500 ml wyprodukowanym jak twierdzi producent z materiałów pochodzących z recyklingu. Słój jest bardzo poręczny w użyciu, dobrze trzyma się go w dłoni, nie wyślizguje się podczas gdy mamy mokre ręce. Wewnątrz znajdziemy dość gęstą maskę w białym kolorze o pięknym naturalnym i lekkim aptecznym zapachu jaśminu i wanilii. Konsystencja maski nie jest tak gęsta i treściwa jak w przypadku tej z kwasem mlekowym ale również sprawdza się bez zarzutów. Wystarczy niewielka ilość maski nałożonej na mokre, umyte włosy aby już tuż po użyciu zauważyć jak otula każdy z nich i daje dogłębne nawilżenie. Maskę nakłada się z bardzo dużą łatwością na włosy i tak samo łatwo się spłukuje. Ja nakładam ją na całe włosy omijając skalp aby zbyt mocno nie obciążyć skóry głowy i nie dopuścić do zbyt mocnego przetłuszczenia głowy. Dzięki zawartości oliwy z oliwek oraz oleju z otrębów a także ryżu włosy stają się miękkie i pełne blasku. Podczas suszenia nasze włosy stają się gładsze ale nie są obciążone. Przetłuszczają się z taką samą mocą jak bez maski czyli tak naprawdę produkt nie ma wpływu na ich przetłuszczanie. Ma za to wpływ na puszenie się co mnie bardzo zdziwiło. Ostatnio pogoda nas nie rozpieszcza i moje włosy podczas zbytniej wilgotności powietrza puszą się na umór, a po zastosowaniu odżywki jak ręką odjął. Zero puszenia uwierzycie w to? Bo ja do tej pory nie jestem w stanie uwierzyć. Ponadto moje włosy pięknie się nawilżają i stają się coraz bardziej błyszczące. Po raz kolejny jestem zadowolona z maski z L'Oreal Profesionnel i jak dla mnie to najlepsze odżywianie jakie kiedykolwiek mi się udało osiągnąć dzięki kosmetykom.

włosy, L'oreal, L'Oreal Profesionnel Nature Masque Aux Huiles, oliwa z oliwek, olejek z otrębów, olej ryżowy, maska do włosów, niesforne i puszące włosy, wygładzanie włosów, wizaz

Plusy:
super nawilżanie
eliminacja puszenia się włosów
dyscyplina i wygładzenie włosa
mega wydajność
piękny zapach
ekologiczne opakowanie
zawiera naturalne olejki

Minusy:
cena ale jak poszukacie w necie to będzie ona o wiele mniejsza niż w sklepie kosmetycznym czy u fryzjera

włosy, L'oreal, L'Oreal Profesionnel Nature Masque Aux Huiles, oliwa z oliwek, olejek z otrębów, olej ryżowy, maska do włosów, niesforne i puszące włosy, wygładzanie włosów, wizaz

O co powiecie na taką maskę do włosów? Przekonała Was moja opinia? Wiem, wiem jest dość droga ale patrząc na to jaka jest wydajna starczając nam na pół roku to naprawdę grosze.
Buziaki przesyła Wam włosowa maniaczka Aga.

9 komentarzy:

  1. a moje włosy nigdy nie miały na sobie maski. xD wierzę Ci, że działa, ale nie podoba mi się opakowanie, bo uważam słoiki za mało praktyczne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I tu się mylisz:D ze słoika wydłubiesz całą zawartość a z tub butelek już nie :D
      ZONK:P

      Usuń
    2. Jestem tego samego zdania. Co prawda buteleczki z dozownikami są wygodne i higieniczne, słoików nie trzeba kroić żeby wydobyć z nich kosmetyk, a niestety w butelkach często na ściankach jest jeszcze połowa produktu a już nie można wycisnąć :-(

      Usuń
  2. Kurczę... Usfornia niesforne loko-kłaki? Mam takie pudełeczko w którym zbieram na "drobne przyjemności" i być może jak uzbieram to poszukam :) Ale raczej prze internet bo na allegroszu są za ~60zł :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam puszące włosy wiec muszę wypróbować.
    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Skoro taka fajna to i cena nie jest aż tak straszna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. na mnie bardzo dobrze działają kosmetyki L'oreal do włosów. Na studiach chadzałam sobie do firmowego salonu L'oreal i zawsze wychodziłam z cudownie gładkimi i lśniącymi włosami ;) Jak tylko trafię na jakąś promocyjną cenę to zakupię to cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja używałam z tej serii profesjonalnej absolut repair i intense repair bardzo polecam, ta zachęcila mnie pozytywna ocena, myślę, ze ja wypróbuję:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za zainteresowanie naszym blogiem.
Każdy komentarz jest dla nas niezmiernie ważny
i napędzający do dalszego prowadzenia bloga.
Pozdrawiamy i zapraszamy ponownie.
Klaudia i Aga

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...